Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShcherbyna, Yelizaveta-
dc.contributor.authorВрайт, Галина Яківна-
dc.contributor.authorVrait, Halyna Yakivna-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:55:51Z-
dc.date.available2022-06-10T09:55:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationWright H. History of the first brands / Halyna Wright, Yelizaveta Shcherbyna // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 26-27.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15133-
dc.description.abstractDuring the era of invention, brands made their mark through newspapers and magazines. Print provided a space where brands could use words, logos, and illustrations to differentiate themselves. Advertisements were often very informational and described exactly how products worked and what they could do.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjecthistoryuk
dc.subjectfirst brandsuk
dc.subjectbrandruk
dc.titleHistory of the first brandsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wright Halyna, Shcherbyna Yelizaveta.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.