Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлимова, Єлизавета-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:52:47Z-
dc.date.available2022-06-10T09:52:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКлимова Є. Бренд – це ідея / Єлизавета Климова // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 24-25.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15132-
dc.description.abstractСьогодні ринок досить насичений товарами та послугами найрізноманітніших сфер, видів та цінових категорій. Увійти на ринок та переконати споживачів, що саме ви – найкращі, найсучасніші та найпрофесійніші, стає все складнішими, зважаючи на конкурентів, які також діють на ринку. Тому бренд стає найважливішим інструментом менеджменту та досягнення довготривалого фінансового успіху.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectідея брендуuk
dc.titleБренд – це ідеяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klymova.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.