Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСузік, Олександра-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:49:41Z-
dc.date.available2022-06-10T09:49:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСузік О. Я – Бренд! / Олександра Сузік // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 22-24.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15131-
dc.description.abstractБренд – це факти та емоції. Йдеться про те, що ви доносите до аудиторії, та які почуття це викликає. Емоційний коефіцієнт зростає, оскільки світ стає все більш візуальним, цифровим. Здатність вашого особистого бренду викликати сильні позитивні асоціації повинна стати основним принципом вашого бренду.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectперсональний брендuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectселф-брендингuk
dc.titleЯ – Бренд!uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suzik.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.