Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Вікторія-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:47:28Z-
dc.date.available2022-06-10T09:47:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКовальчук В. Бренд: логіка, врятуй наші душі! / Вікторія Ковальчук // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 19-22.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15130-
dc.description.abstractБрендинг багато в чому побудований на використанні основних принципах соціальної та масової психології для того, щоб зрозуміти і проаналізувати можливі реакції, ризики та кризи, а також методики залучення та завоювання споживачів. PR та реклама як частина маркетингової комунікації бренду з аудиторією також враховує та використовує психологічні прийоми. Суспільство змінюється під впливом маніпуляцій, а, відповідно, виникає необхідність вивчати всі прийоми і техніки впливу на споживача.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleБренд: логіка, врятуй наші душі!uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalchuk.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.