Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТубензеле, Вероника-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:45:30Z-
dc.date.available2022-06-10T09:45:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТубензеле В. Супер-бренд –English / Вероника Тубензеле // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 17-19.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15129-
dc.description.abstractУ глобалізованому світі англійська є мовою міжкультурних комунікацій, бо незалежно від того, ким ви є: українцем, італійцем, індійцем, росіянином чи німцем, зібравшись усі разом ви спілкуватиметеся англійською. В багатьох країнах, де існує міжетнічне напруження, саме англійська виконує роль етнічно нейтральної мови.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectEnglishuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectофіційна моваuk
dc.subjectрідна моваuk
dc.subjectанглосфераuk
dc.titleСупер-бренд –Englishuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tubenzele.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.