Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVoskoboinik, Anastasia-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:43:02Z-
dc.date.available2022-06-10T09:43:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationVoskoboinik A. Balenciaga is a brand of influencer in the world of fashion / Anastasia Voskoboinik // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 16-17.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15128-
dc.description.abstractWith the skyrocketing popularity of streetwear, old fashion houses have finally realized that in order to remain significant, they need to be in demand among young people. So far, only Balenciaga has had the courage to hire a new wave designer as creative director and give him full creative freedom.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectBalenciagauk
dc.subjectfashionuk
dc.titleBalenciaga is a brand of influencer in the world of fashionuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voskoboinik.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.