Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKazanzhy, Alina-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:37:39Z-
dc.date.available2022-06-10T09:37:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKazanzhy A. Creation and development of brands as a condition for ensuring the competitiveness of companies in the economy / Alina Kazanzhy // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 13-14.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15126-
dc.description.abstractInternational competition forms new models of consumer behavior in target foreign markets, which objectively determines the need to improve the technologies of international marketing activities, including the formation and development of brands (global, regional and national)uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecteconomyuk
dc.titleCreation and development of brands as a condition for ensuring the competitiveness of companies in the economyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kazanzhy Alina.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.