Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлименко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-05-25T08:41:35Z-
dc.date.available2022-05-25T08:41:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКлименко І. В. Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами / І. В. Клименко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 88-91.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14972-
dc.description.abstractУ статті аналізуються основні антропоцентричні принципи, характерні для рекламної комунікації, виокремлюються групи знаків антропоцентричного характеру, деталізуються можливості застосування відповідних іконічних знаків, знаків-індексів та знаків-символів, з’ясовуються можливості підвищення ефективності рекламної комунікації за рахунок кодування інформації на основі антропоцентричних символів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрекламна комунікаціяuk
dc.subjectсимволuk
dc.subjectсеміотика рекламиuk
dc.subjectантропоцентризмuk
dc.subjectзнакuk
dc.titleАнтропоцентризм у семіотичному просторі рекламиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klymenko.pdf197.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.