Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1496
Назва: | Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів |
Інші назви: | Психологические особенности эмоционального выгорания педагогов Psychological features of the burnout of teachers |
Автори: | Жогно, Юрій Петрович Zhogno, Yurij Petrovych |
Ключові слова: | емоційне вигорання педагога переживання емоційного вигорання структурні компоненти переживання цільова детермінанта переживання burnout experiencing of the burnout of teacher structural components of experiencing target determination of experiencing task system of experiencing type of experiencing of the burnout of teacher |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Жогно, Ю. П. Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Юрій Петрович Жогно; наук. кер. І. Г. Головська; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації досліджуються психологічні особливості емоційного вигорання педагога. У роботі уточнено поняття «переживання емоційного вигорання», представлено структуру переживання як системоутворюючої властивості психічного з позицій суб’єктно-діяльнісного підходу, обґрунтовано його динамічно-структурну модель та визначено склад компонентів: цільова детермінація (домінуюча та додаткова цільові детермінанти) та задачна система (головна та другорядні задачі). Встановлено, що якісно-кількісне поєднання структурних компонентів переживання зумовлює його тип і визначає психологічні особливості емоційного вигорання педагогів. The psychological features of the burnout of teacher are investigated in dissertation. A concept «experiencing of the burnout of teacher » is in-process specified, his structure as make-system properties is presented psychical from positions of subject-activity approach, grounded him dynamically structural model and certainly composition of components: target determination (dominant and additional having a special purpose determinants) and task system (main and second-rate tasks). It is set that high-quality quantitative combination of structural components of experiencing is predetermined by his type and determines the psychological features of the burnout of teacher. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1496 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhogno Yurij Petrovych.pdf | 366.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.