Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖогно, Юрій Петрович-
dc.contributor.authorZhogno, Yurij Petrovych-
dc.date.accessioned2019-02-08T11:30:01Z-
dc.date.available2019-02-08T11:30:01Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЖогно, Ю. П. Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Юрій Петрович Жогно; наук. кер. І. Г. Головська; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 249 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1495-
dc.description.abstractУ дисертації досліджуються психологічні особливості емоційного вигорання педагога. У роботі уточнено поняття «переживання емоційного вигорання», представлено структуру переживання як системоутворюючої властивості психічного з позицій суб’єктно-діяльнісного підходу, обґрунтовано його динамічно-структурну модель та визначено склад компонентів: цільова детермінація (домінуюча та додаткова цільові детермінанти) та задачна система (головна та другорядні задачі). Встановлено, що якісно-кількісне поєднання структурних компонентів переживання зумовлює його тип і визначає психологічні особливості емоційного вигорання педагогів. The psychological features of the burnout of teacher are investigated in dissertation. A concept «experiencing of the burnout of teacher » is in-process specified, his structure as make-system properties is presented psychical from positions of subject-activity approach, grounded him dynamically structural model and certainly composition of components: target determination (dominant and additional having a special purpose determinants) and task system (main and second-rate tasks). It is set that high-quality quantitative combination of structural components of experiencing is predetermined by his type and determines the psychological features of the burnout of teacher.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectемоційне вигорання педагогаuk
dc.subjectпереживання емоційного вигоранняuk
dc.subjectструктурні компоненти переживанняuk
dc.subjectцільова детермінанта переживанняuk
dc.subjectзадачна система переживанняuk
dc.subjectтип переживання емоційного вигоранняuk
dc.subjectburnoutuk
dc.subjectexperiencing of the burnout of teacheruk
dc.subjectstructural components of experiencinguk
dc.subjecttarget determination of experiencinguk
dc.subjecttask system of experiencinguk
dc.subjecttype of experiencing of the burnout of teacheruk
dc.titleПсихологічні особливості емоційного вигорання педагогівuk
dc.title.alternativePsychological features of the burnout of teachersuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhogno.pdf3.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.