Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1495
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жогно, Юрій Петрович | - |
dc.contributor.author | Zhogno, Yurij Petrovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T11:30:01Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T11:30:01Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Жогно, Ю. П. Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Юрій Петрович Жогно; наук. кер. І. Г. Головська; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 249 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1495 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджуються психологічні особливості емоційного вигорання педагога. У роботі уточнено поняття «переживання емоційного вигорання», представлено структуру переживання як системоутворюючої властивості психічного з позицій суб’єктно-діяльнісного підходу, обґрунтовано його динамічно-структурну модель та визначено склад компонентів: цільова детермінація (домінуюча та додаткова цільові детермінанти) та задачна система (головна та другорядні задачі). Встановлено, що якісно-кількісне поєднання структурних компонентів переживання зумовлює його тип і визначає психологічні особливості емоційного вигорання педагогів. The psychological features of the burnout of teacher are investigated in dissertation. A concept «experiencing of the burnout of teacher » is in-process specified, his structure as make-system properties is presented psychical from positions of subject-activity approach, grounded him dynamically structural model and certainly composition of components: target determination (dominant and additional having a special purpose determinants) and task system (main and second-rate tasks). It is set that high-quality quantitative combination of structural components of experiencing is predetermined by his type and determines the psychological features of the burnout of teacher. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | емоційне вигорання педагога | uk |
dc.subject | переживання емоційного вигорання | uk |
dc.subject | структурні компоненти переживання | uk |
dc.subject | цільова детермінанта переживання | uk |
dc.subject | задачна система переживання | uk |
dc.subject | тип переживання емоційного вигорання | uk |
dc.subject | burnout | uk |
dc.subject | experiencing of the burnout of teacher | uk |
dc.subject | structural components of experiencing | uk |
dc.subject | target determination of experiencing | uk |
dc.subject | task system of experiencing | uk |
dc.subject | type of experiencing of the burnout of teacher | uk |
dc.title | Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів | uk |
dc.title.alternative | Psychological features of the burnout of teachers | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhogno.pdf | 3.56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.