Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBatiuk, Zorina Stepanivna-
dc.contributor.authorБатюк, Зорина Степанівна-
dc.date.accessioned2022-05-19T20:07:30Z-
dc.date.available2022-05-19T20:07:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБатюк З. с. Художня образність уроку музичного мистецтва як специфічна ознака викладання мистецьких дисциплін / З. С. Батюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 12(1). - С. 15-23.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14953-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання збагачення художньо-естетичного досвіду студентів-хореографів у процесі осягнення лексики сучасного хореографічного мистецтва. Представлений у роботі аналіз найбільш цінних літературних першоджерел дає можливість прийти до висновку про те, що особливості сучасного хореографічного мистецтва вимагають від студента глибокого художньо-естетичного досвіду. Без нього існує небезпека втрати відповідної естетично-ціннісної основи, яка дає можливість студенту диференційно оцінювати різні явища сучасного хореографічного мистецтва. This article deals with the enrichment of artistic and aesthetic experience of students choreographers in the process of understanding the vocabulary of contemporary choreography. Modern choreography – a new kind of choreography, formed under the influence of socio-political, philosophical, technological characteristics culture of the twentieth century. Presented in the analysis of the most valuable literary source makes it possible to conclude that the features of modern choreography demands from student deep artistic and aesthetic experience. Without it, there is a risk of loss aesthetically appropriate value basis, which enables the student to differentially evaluate various phenomena of contemporary choreography. In order to further the cultural development of the student, it is important to establish a system to aesthetic values. This requirement implies possession of relevant information, which will be the impetus for the acquisition of some experience.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУманський державний педагогічний університету імені Павла Тичиниuk
dc.subjectсучасне хореографічне мистецтво,uk
dc.subjectхудожньо-естетичний досвідuk
dc.subjectстудент-хореограф.uk
dc.subjectcontemporary choreographyuk
dc.subjectartistic and aesthetic experienceuk
dc.subjectstudent choreographeruk
dc.titleХудожня образність уроку музичного мистецтва як специфічна ознака викладання мистецьких дисциплінuk
dc.title.alternativeArtistic imagery of a music art lesson as a specific feature of teaching art disciplinesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batiuk Zorina Stepanivna.pdf182.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.