Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14944
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кабур, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Kabur, Liudmyla Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-19T10:52:27Z | - |
dc.date.available | 2022-05-19T10:52:27Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Кабур Л. М. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної мобільності / Л. М. Кабур // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(1). - С. 23-28. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14944 | - |
dc.description.abstract | Мета даної статті: визначити критерії та рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної мобільності. Поняття «готовність» зазвичай використовують для демонстрації результативності підготовки до певної діяльності. Зокрема, у тлумачному словнику С. Ожегова дається таке визначення: «підготувати – зробити щось для організації, навчити, дати необхідні знання», «готовність – стан, за якого все зроблено, все готово». Отже, підготовку до чогось можна розглядати як формування готовності, а готовність – як очікуваний результат підготовки. The purpose of this article: to determine the criteria and levels of readiness of future music teachers for professional mobility. The concept of "readiness" is usually used to demonstrate the effectiveness of preparation for a particular activity. In particular, S. Ozhegov's explanatory dictionary gives the following definition: "prepare - do something for the organization, teach, give the necessary knowledge", "readiness - a state in which everything is done, everything is ready." Thus, preparation for something can be considered as the formation of readiness, and readiness - as the expected result of preparation. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кримський державний гуманітарний університет | uk |
dc.subject | професійна мобільність | uk |
dc.subject | готовність майбутнього учителя музики | uk |
dc.subject | музично-педагогічна освіта | uk |
dc.subject | professional mobility | uk |
dc.subject | readiness of the future music teacher | uk |
dc.subject | music and pedagogical education | uk |
dc.title | Критерії та рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної мобільності | uk |
dc.title.alternative | Criteria and levels of readiness of future music teachers for professional mobility | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично – інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kabur Liudmyla Mykolaivna.pdf | 345.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.