Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1490
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жаровцева, Тетяна Григорівна | - |
dc.contributor.author | Zharovtseva, Tetyana Grygorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T10:26:31Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T10:26:31Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Жаровцева, Т. Г. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Григорівна Жаровцева; наук. консультант Р. І. Хмелюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 470 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1490 | - |
dc.description.abstract | У дисертації науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями, розроблено модель процесу підготовки майбутніх фахівців, яка полягає в упорядкуванні цього процесу і модифікації його відповідно до мети і змісту навчання студентів; визначено основні критерії й показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: впровадження кредитно-модульної системи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; забезпечення рефлексії в системі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; педагогізація взаємодії з неблагополучними сім'ями на основі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарна інтеграція змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю при організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. The thesis is devoted to the problem of theoretical and practical investigation of the process aimed at training future pre-school specialists to activity with unfavorable families. The conceptual approaches which allow to work out the contents and the organizing process of training the future pre-school specialists ability to work with unfavorable families have been scientifically grounded in the research. The model of the process aimed at developing future pre-school specialists is created; it involves arrangement of the organizing process modifications in a due way to meet the requirement of the purpose and contents of students' education. The main criteria and indicators of pedagogical conditions responsible for future pre-school specialists training have been defined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | сім’я | uk |
dc.subject | неблагополучна сім’я | uk |
dc.subject | сімейне виховання | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | педагогічний простір студента | uk |
dc.subject | family | uk |
dc.subject | unfavorable family | uk |
dc.subject | family upbringing | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | pedagogical | uk |
dc.subject | interaction | uk |
dc.subject | pedagogical space of a student | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями | uk |
dc.title.alternative | Theoretic and methodic bases aimed at training future pre-school specialists to work with unfavorable families | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zharovtseva.pdf | 3.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.