Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖаровцева, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorZharovtseva, Tetyana Grygorivna-
dc.date.accessioned2019-02-08T10:26:31Z-
dc.date.available2019-02-08T10:26:31Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЖаровцева, Т. Г. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Григорівна Жаровцева; наук. консультант Р. І. Хмелюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 470 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1490-
dc.description.abstractУ дисертації науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями, розроблено модель процесу підготовки майбутніх фахівців, яка полягає в упорядкуванні цього процесу і модифікації його відповідно до мети і змісту навчання студентів; визначено основні критерії й показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: впровадження кредитно-модульної системи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; забезпечення рефлексії в системі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; педагогізація взаємодії з неблагополучними сім'ями на основі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарна інтеграція змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю при організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. The thesis is devoted to the problem of theoretical and practical investigation of the process aimed at training future pre-school specialists to activity with unfavorable families. The conceptual approaches which allow to work out the contents and the organizing process of training the future pre-school specialists ability to work with unfavorable families have been scientifically grounded in the research. The model of the process aimed at developing future pre-school specialists is created; it involves arrangement of the organizing process modifications in a due way to meet the requirement of the purpose and contents of students' education. The main criteria and indicators of pedagogical conditions responsible for future pre-school specialists training have been defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсім’яuk
dc.subjectнеблагополучна сім’яuk
dc.subjectсімейне вихованняuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectпедагогічний простір студентаuk
dc.subjectfamilyuk
dc.subjectunfavorable familyuk
dc.subjectfamily upbringinguk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectpedagogicaluk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectpedagogical space of a studentuk
dc.titleТеоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ямиuk
dc.title.alternativeTheoretic and methodic bases aimed at training future pre-school specialists to work with unfavorable familiesuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zharovtseva.pdf3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.