Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Title: | Професійні виклики вчителя математики ЗЗСО в добу змін |
Authors: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna Масленнікова, Катерина Сергіївна |
Keywords: | вчитель математики професійний виклик вчителя математики професійний характер вчителя компетентнісний потенціал математичної освіти відповідальність за підготовку вчителів професійне обличчя |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради |
Citation: | Папач О. І. Професійні виклики вчителя математики ЗЗСО в добу змін / О. І. Папач, К. С. Масленнікова // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Нове покоління вчителів для української школи: виклики і досягнення»(м. Одеса, 30 квітня2021 р.). – Одеса: Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради, 2021. – С. 59-62. |
Abstract: | В Україні продовжується реформування освіти. У 2021/2022 навчальному році учні пілотних закладів освіти почнуть навчання в 5 класі, а за рік – і всі випускники НУШ з початкової школи перейдуть в середню. Якість реалізації реформи і як наслідок - якість освіти найбільшою мірою буде залежати від того, наскільки вчителі середньої ланки школи готові змінювати своє професійне обличчя. всі професійні виклики вчителів є викликами і для фахівців закладів післядипломної освіти, на яких покладена відповідальність за підготовку вчителів до роботи в 5-6 класах за стандартами НУШ. Означені професійні виклики є орієнтирами щодо змісту освітніх програм та навчальних планів підвищення кваліфікації вчителів, які реалізовуватимуть компетентнісний потенціал математичної освітньої галузі. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14908 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2021.pdf | 251.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.