Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14907| Title: | Практика застосування компетентністно-орієнтованих завдань при вивченні математики в 5 класі | 
| Authors: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna Січко, А. М.  | 
| Keywords: | вивчення математики компетентнісно-орієнтовані завдання компетентнісний підхід до навчання математики математична грамотність математичні рівні  | 
| Issue Date: | 2021 | 
| Publisher: | Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради | 
| Citation: | Папач О. І. Практика застосування компетентністно-орієнтованих завдань при вивченні математики в 5 класі // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку» (м. Одеса, 14 травня 2021 р.) / О. І. Папач, А. М. Січко. – Одеса: Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради, 2021. – С. 281-284. | 
| Abstract: | Однією з цілей математичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти 2020 року є удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі. Одним з професійних завдань вчителя математики є така організація вивчення предмету, щоб він виявився і корисним, і захоплюючим одночасно. Діти часто гублять зацікавленість через надмірну абстрагованість математики, тому вчитель має показати роль математики в пізнанні оточуючого світу, причому не лише через інтеграцію з іншими шкільними предметами, а й через ті можливості, які математика дає для розв’язання конкретних життєвих проблем. Це сприятиме розвитку життєво компетентної особистості учня, готової самостійно та творчо вибудовувати власне життя. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14907 | 
| Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Papach Olha Ivanivna 2021.pdf | 248.39 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.