Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14906
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Папач, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Papach, Olha Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-12T18:24:50Z | - |
dc.date.available | 2022-05-12T18:24:50Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Папач О. І. Інтеграція методичного потенціалу кафедри закладу післядипломної освіти / О. І. Папач // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Шкільна природничо-математична освіта: виклики та шляхи розвитку» (25 листопада 2020 р.) / за заг. ред. О. І. Папач. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 54-57. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14906 | - |
dc.description.abstract | Розвиток методичного потенціалу та його інтеграція в рамках кафедри закладу післядипломної освіти є вкрай необхідними, оскільки це один з інструментів впливу на педагогічних працівників в області та впровадження освітніх реформ. Важливим для розвитку методичного потенціалу вважаємо міжкафедральну інтеграцію, в рамках якої заплановані заходи, спрямовані як на розвиток персоналу, так і на реалізацію отриманих знань та вмінь на рівні, більш широкому, ніж кафедральний. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | видавець Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | методичний потенціал | uk |
dc.subject | післядипломна освіта | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | освітній потенціал | uk |
dc.subject | міжкафедральна інтеграція | uk |
dc.title | Інтеграція методичного потенціалу кафедри закладу післядипломної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf | 3.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.