Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловська, Ірина Георгіївна-
dc.contributor.authorHolovska, Iryna-
dc.date.accessioned2022-05-10T11:07:20Z-
dc.date.available2022-05-10T11:07:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГоловська І. Г. Психологічні особливості впливу на сприйняття інформації / І. Г. Головська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 41-44.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14891-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані основні підходи до проблеми психологічних особливостей впливу на сприйняття психологічної інформації. Визначено, що більшість бар'єрів зароджуються в дитинстві. Психологічний самозахист дуже різноманітний. Використання психологічних методів впливу дозволяє здолати бар'єри по відношенню до психологічної інформації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПсихологічні особливості впливу на сприйняття інформаціїuk
dc.subjectпсихологічний самозахистuk
dc.subjectпсихологічний бар'єрuk
dc.subjectпсихологічна інформаціяuk
dc.titleПсихологічні особливості впливу на сприйняття інформаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovska.pdf191.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.