Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШовкопляс, О. М.-
dc.contributor.authorШевель, Б. О.-
dc.date.accessioned2022-05-05T15:18:06Z-
dc.date.available2022-05-05T15:18:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШовкопляс О. М. Деякі аспекти історичного розвитку компетентнісного підходу в освіті / О. М. Шовкопляс, Б. О. Шевель // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 160-163.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14863-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано етапи розвитку компетентнісного підходу в педагогічній теорії та практиці, досліджено генезис його критеріального апарату та змістового наповнення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectетапи компетентістного підходуuk
dc.titleДеякі аспекти історичного розвитку компетентнісного підходу в освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shovkoplias.pdf564.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.