Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorChayka, Olena Victorivna-
dc.date.accessioned2022-05-05T15:14:24Z-
dc.date.available2022-05-05T15:14:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧайка О. В. Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності / О. В. Чайка // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 158-160.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14862-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності. Особливу увагу приділено розвитку творчих здібностей у майбутніх учителів-філологів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійно-методичні вмінняuk
dc.subjectпозакласна діяльністьuk
dc.subjectкреативний потенціалuk
dc.subjectкомунікативно-креативний підхідuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.titleКомунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaika.pdf534.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.