Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14847
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудзь, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorGudz, Olena-
dc.date.accessioned2022-05-05T07:43:30Z-
dc.date.available2022-05-05T07:43:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГудзь О. А. Формування професійної рефлексії майбутніх учителів музики у процесі вокальної підготовки / О. А. Гудзь // Наукові записки НДУ імені М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки". - 2019. - №1. - С. 15-20.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14847-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню та обґрунтуванню сутності, змісту й специфіки професійної рефлексії майбутнього вчителя музичного мистецтва. Висвітлено особливості вокальної підготовки майбутнього вчителя музики і акмеологічний потенціал формування рефлексії у студентів-вокалістів. Розглянуто рефлексивний підхід як теоретико-методологічне підґрунтя вокальної підготовки студентів у педагогічних вишах. Обґрунтовано принципи формування професійної рефлексії майбутніх учителів музики в процесі вокальної підготовки. The article is devoted to the definition of the essence of professional reflection of the future teacher of musical art and the peculiarities of its formation among students in the process of vocal preparation. The purpose of the article is to define and substantiate the essence, specifics and principles of the formation of professional reflection of future music teachers in the process of vocal preparation. Reflection is considered as an acmeological strategy of forming its own performing-pedagogical self-concept, which contains the unique features of psychological penetration into a musical work, its artistic and aesthetic comprehension and technical-executive embodiment of its content. Professional reflection of a music teacher, includes fixing, understanding, evaluating and correcting one’s own musical perception, thinking, physical actions and artistic means of expression used at any given time.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголяuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk
dc.subjectрефлексивний підхідuk
dc.subjectвокальна підготовкаuk
dc.subjectмайбутній вчитель музикиuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectprofessional reflectionuk
dc.subjectreflective approachuk
dc.subjectvocal traininguk
dc.subjectfuture music teacheruk
dc.titleФормування професійної рефлексії майбутніх учителів музики у процесі вокальної підготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of professional reflection of future music teachers in the vocal preparation processuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudz Olena 2019.pdf203.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.