Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКартава, Ю. К.-
dc.date.accessioned2022-05-03T20:04:10Z-
dc.date.available2022-05-03T20:04:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКартава Ю. К. Модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти / Ю. К. Картава // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 70-73.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14816-
dc.description.abstractУ статті запропоновано модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти, розкрито поняття «модель професійної компетентності вчителя» виходячи з таких позицій як осмислення феномену моделювання післядипломної освіти педагога та уточнення змісту загального поняття «модель».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectвчитель-філологuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсистема післядипломної освітиuk
dc.titleМодель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kartava.pdf634 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.