Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14797
Title: | Роль особистості педагога у процесі формування особистості молодшого школяра |
Other Titles: | The role of the personality of the teacher in the process of forming the personality of the junior pupil |
Authors: | Скоромна, Маріанна Володимирівна Skoromna, Marianna Volodymirivna |
Keywords: | учитель початкових класів учень молодших класів емоційний стан емоційний клімат primary school teacher primary school pupil emotional state emotional climate |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
Citation: | Скоромна М. Роль особистості педагога у процесі формування особистості молодшого школяра / М. Скоромна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 8. - С. 383-391. |
Abstract: | У даній статті викладено основний зміст науково-педагогічного дослідження, пов’язаного з вивченням проблеми взаємозв’язку особистісних якостей учителя та процесу формування особистості його учнів. Актуальність дослідження визначається важливістю такого аспекту педагогічної взаємодії як вплив особистості вчителя молодших класів на формування особистісних якостей дітей молодшого шкільного віку, на формування соціально прийнятних навичок, набутих дітьми під керівництвом педагога. Ураховуючи особливі відносини педагогів із дітьми молодшого шкільного віку, а саме наслідування поведінки дорослих, бажання демонструвати схвалювані педагогом вчинки, ми звертаємо увагу на особистісні особливості педагогів, їх психологічне здоров’я. This article contains the main content of the scientific and pedagogical study related to elaboration of the problem of the relationship of personal qualities of the teacher and the process of personality formation of his students. The relevance of the study is determined by the importance of such aspect of pedagogical interaction as the influence of the personality of the junior teacher on the formation of personal qualities of children of primary school age, formation of socially acceptable skills acquired by children under the guidance of the teacher. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14797 |
Appears in Collections: | Кафедра педагогічних технологій початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Skoromna М. 2020.pdf | 181.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.