Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14764
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бужина, Ірина Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna | - |
dc.contributor.author | Грищенко, С. В. | - |
dc.contributor.author | Hryshchenko, S. V. | - |
dc.contributor.author | Імерідзе, М. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-27T11:54:17Z | - |
dc.date.available | 2022-04-27T11:54:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Бужина І. В. Організація діяльності навчально-реабілітаційних центрів в Україні / І. В. Бужина, С. В. Грищенко, М. Б. Імерідзе // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 6. - С. 3-7 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14764 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено узагальнення процесу організації діяльності навчальнореабілітаційних центрів в Україні. Схарактеризовано загальну організацію діяльності навчально-реабілітаційних центрів та їхню структуру. На основі аналізу отриманих даних актуалізовано необхідність дослідження організації освітнього процесу центрів. Підкреслено, що особливо важливо проводити корекційно-розвиткову роботу та надавати реабілітаційні послуги учням з особливими освітніми потребами. Мета статті – теоретично проаналізувати процес організації діяльності навчально-реабілітаційних центрів в УкраїніThe article summarizes the process of organizing the activity of training rehabilitation centers in Ukraine. The general organization of activity of training rehabilitation centers and their structure is characterized. On the basis of the analysis of the received data the necessity of studying the organization of educational process of the centers is actualized. It is emphasized that it is especially important to carry out corrective and developmental work and to provide rehabilitation services to students with special educational needs. The purpose is to theoretically analyze the process of organizing the activities of training and rehabilitation centers in Ukraine. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | навчально-реабілітаційний центр | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | реабілітація | uk |
dc.subject | корекційно-розвиткова робота | uk |
dc.subject | освітня діяльність | uk |
dc.subject | training rehabilitation center | uk |
dc.subject | inclusive education | uk |
dc.subject | rehabilitation | uk |
dc.subject | correctional and development work | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.title | Організація діяльності навчально-реабілітаційних центрів в Україні | uk |
dc.title.alternative | Organization Of Activities Of Educational Rehabilitation Centers In Ukraine | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Buzhyna Iryna Vyacheslavivna2020.pdf | 898.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.