Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1469
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зотова, Ірина Василівна | - |
dc.contributor.author | Zotova, Irina Vasilevna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T09:40:38Z | - |
dc.date.available | 2019-02-07T09:40:38Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Зотова, І. В. Формування мовленнєвого спілкування дошкільників у разновіковому дитячому колективі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ірина Василівна Зотова; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1469 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджувалася проблема мовленнєвого спілкування до-шкільників у різновіковому дитячому колективі, розроблено експериментальну модель формування мовленнєвого спілкування дітей у різновіковій групі дошкільного навчального закладу, визначено педагогічні умови її реалізації: організація мовленнєвого спілкування як взаємодія різновікових суб’єктів у єдиному розвивальному комунікативно-мовленнєвому просторі; наявність позитивних стимулів у різновіковому дитячому колективі з набуття досвіду мовленнєвого спілкування зі старшими (молодшими) дітьми; організація взаємонавчання мовленнєвого спілкування у різновіковому дитячому колективі. У дослідженні визначено сутність і структуру поняття «мовленнєве спілкування дітей у різновіковому дитячому колективі», уточнено поняття «взаємонавчання», «мовленнєве спілкування», критерії (інформаційно-комунікативний, емоційно-комунікативний, рефлексивно-комунікативний) з показниками. The research focuses on the problem of preschool children oral commu-nication in the different-aged children’s community. The experimental model of developing preschool children oral communication in the different-aged children’s group of the preschool institution has been elaborated. The pedagog-ical conditions of its realization (oral communication organization as interac-tion of two different-aged individuals in the common developmental commu-nicative space, presence of positive stimuli in the different-aged children’s community while acquiring communicative experience with the other senior (junior) preschool children, organization of cooperative oral communication teaching in the different-aged children’s community) have been theoretically grounded and practically tested. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | мовленнєве спілкування | uk |
dc.subject | різновікова група | uk |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk |
dc.subject | дитячий колектив | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | речевое общение | uk |
dc.subject | oral communication | uk |
dc.subject | different-aged group of children | uk |
dc.subject | preschool institution | uk |
dc.subject | children’s community | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Формування мовленнєвого спілкування дошкільників у разновіковому дитячому колективі | uk |
dc.title.alternative | Preschool children oral communication in the different-aged children’s community | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zotova pdf | 209.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.