Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14674
Назва: | Форми і методи роботи на уроках англійської мови з учнями початкових класів для розвитку освітніх компетентностей молодших школярів |
Автори: | Журавльова, М. А. |
Ключові слова: | урок англійської мови в початковій школі освітні компетентності молодших школярів форми і методи роботи на уроках англійської мови ігрові форми на уроці інтерактивна технологія рольова гра ситуативне моделювання мультимедійне забезпечення |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
Бібліографічний опис: | Журавльова М. А. Форми і методи роботи на уроках англійської мови з учнями початкових класів для розвитку освітніх компетентностей молодших школярів / М. А. Журавльова // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 133-136.. |
Короткий огляд (реферат): | Уроки англійської мови мають велику можливість для реалізації компетентнісного підходу, а саме для формування ключових компетенцій. Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця. У статті проаналізовано компетентності в учнів початкової школи, застовані за допомогою форм і методів роботина уроках англійської мови. Мультимедійне забезпечення кабінету надає можливість активно впроваджувати ІКТ на уроках англійської мови з метою формування інформаційно-цифрової компетентності. Однією з актуальних проблем сучасної методики викладання іноземних мов є організація навчання дітей різних вікових груп за допомогою ігрових форм. Ситуативне моделювання сприяє оволодінню мовою в цікавій формі, розвиває пам’ять, увагу, кмітливість, підтримує інтерес до іноземної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14674 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhuravlyova M. A.2022.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.