Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14664
Title: | Розвиток основ критичного мислення та ключових освітніх компетентностей учнів в початковій школі |
Authors: | Здоровенко, О. В. |
Keywords: | критичне мисленя ключові освітні компетентності учнів початкова освіта нова українська школа компетентністний підхід психічний розвиток дитини критичне мислення дитини |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
Citation: | Здоровенко О. В. Розвиток основ критичного мислення та ключових освітніх компетентностей учнів в початковій школі / О. В. Здоровенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 77-81. |
Abstract: | Компетентністний підхід – це спрямованість освітнього процесу на досягнення інтегральних результатів у навчанні, якими є загальні і спеціальні компетентності тих, хто навчається. З огляду на це в сучасному закладі освіти, особливо перед учителем початкових класів, першочерговим має стати завдання: не накопичення дитиною інформації, а розвиток мислення, вміння аналізувати ситуацію, планувати свої дії на кілька кроків вперед, адекватно оцінювати результати, самостійно добувати та переробляти інформацію. Психічний розвиток дитини містить у собі поняття інтелектуального розвитку, який ґрунтується на логічному мисленні. Тому в сучасній початковій школі розвитку логічного мислення та критичного мислення повинна приділяється значна увага на уроках. Уміння критично мислити потрібне дитині, перш за все, для «уміння вчитись», тобто вміння самостійно здобувати знання у будь-якому вимірі «простору навчання», щоб усвідомлено сприймати навколишню дійсність; учитися відрізняти добро від зла; думати власною головою, вміти ставити й вирішувати найскладніші життєві питання; уміти прогнозувати наслідки своїх вчинків; мати власну думку, вміти її формулювати, аргументувати, обговорювати з іншими людьми, поглиблювати, а можливо, й змінювати. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14664 |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zdorovenko O. 2022.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.