Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14653
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казанжи, Марія Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Kazanzhy, Maria Yosypivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-20T07:29:34Z | - |
dc.date.available | 2022-04-20T07:29:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Казанжи М.Й. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Математико-статистичні та інформаційно-комунікаційні технології в психологічних дослідженнях». Одеса: Університет Ушинського. 2021. 47 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14653 | - |
dc.description.abstract | Мета навчальної дисципліни: сформувати у здобувачів систему знань щодо основних математико-статистичних методів та можливостей їх використання у вирішенні дослідницьких завдань; умінь та навичок відбору та використання певних статистичних критеріїв і процедур; вміння вирішувати дослідницькі завдання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, оволодіння навичками роботи з загальнодоступними програмними продуктами і інформаційними сервісами у галузі психології. Передумови для вивчення дисципліни. Передумовами для вивчення навчальної дисципліни «Математико-статистичні та інформаційно-комунікаційні технології в психологічних дослідженнях» є такі навчальні дисципліни, як «Актуальні проблеми психології», «Теорії та концепції пізнання психічних явищ». Очікувані програмні результати навчання: ПРН02. Володіти методиками систематизації та обробки наявної інформації, отриманих даних, складання прогнозу розвитку ситуації на підставі отриманих результатів. ПРН03. Креативно мислити, критично оцінювати та аналізувати результати наукових досліджень, формулювати висновки і розробляти рекомендації з використанням новітніх технологій у розв’язанні поставлених професійних завдань. ПРН04. Аналізувати й узагальнювати відомості щодо сутності психологічних явищ та проблем, актуальних тенденцій розвитку психологічної науки і практики, психологічних основ життєдіяльності сучасної людини. ПРН07. Визначати індивідуально-психологічні особливості особистості, враховувати індивідуальну специфіку її організації в різних видах діяльності, пізнання й спілкування. ПРН08. Мати знання та дослідницькі навички з психології, достатні для методологічного обґрунтування та створення методів, процедур і методик психологічного дослідження інноваційного спрямування. 6 ПРН09. Розробляти, виконувати та впроваджувати програму психодіагностичної, профілактичної, консультативної, розвивальної, корекційної роботи, спрямованої на гармонійний розвиток особистості. ПРН10. Планувати та проводити з використанням інноваційних інструментів теоретико-методологічні, емпіричні, практико-орієнтовані дослідження, які спрямовані на вирішення актуальної комплексної проблеми. ПРН11. Вміти використовувати сучасні методи професійної діагностики, професійного консультування й профілактики для розвитку особистості в різних видах діяльності. ПРН12. Використовувати інформаційно-комунікаційні технології, сучасні методи дослідження, новітні наукові розробки в процесі самостійної науково дослідної діяльності у відповідній професійній області психології та на перетині міжпредметних галузей знань. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | математико-статистичні технології | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | психологічне дослідження | uk |
dc.title | Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Математико-статистичні та інформаційно-комунікаційні технології в психологічних дослідженнях» | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра загальної та диференціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
OK8 Matemat-statychn.pdf | 424.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.