Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2022-04-18T17:57:27Z-
dc.date.available2022-04-18T17:57:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Підготовка майбутніх вчителів до впровадження інклюзивної освіти в освітній простір нової української школи / О. П. Ноздрова // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. - 2019. Вип.19. - Том 2. - С. 48-53.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14620-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі підготовки майбутніх педагогів загальноосвітніх шкіл до реалізації інклюзивної освіти дітей з обмеженими можливостями в умовах масової школи. Обгрунтовано, що це питання потребує розробки програм підвищення кваліфікації та психологічного супроводу учасників інклюзивного процесу. У статті піднімається питання про необхідність розробки методичних рекомендацій для динамічної оцінки параметрів процесу інклюзії в загальноосвітніх установах, одним із яких слід розглядати підготовку майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзії. The article is devoted to the problem of preparation of future teachers of secondary schools for realization of inclusive education of children with disabilities in the conditions of mainstream school. It has been substantiated that this issue requires the development of training programs and psychological support for the participants of the inclusive process. The article raises the question of the need to develop methodological recommendations for the dynamic assessment of the parameters of the process of inclusion in general education institutions, one of which should be to prepare the future teacher for professional activity in the conditions of inclusion.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителівuk
dc.subjectуспішність інклюзивного процесуuk
dc.subjectпсихологічний супровідuk
dc.subjectвимоги до педагогаuk
dc.subjectспівнавчанняuk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjectpreparation of future teachersuk
dc.subjectsuccess of inclusive processuk
dc.subjectpsychological supportuk
dc.subjectrequirements for the teacheruk
dc.subjectmethodical recommendationsuk
dc.subjectco-teachinguk
dc.titleПідготовка майбутніх вчителів до впровадження інклюзивної освіти в освітній простір нової української школиuk
dc.title.alternativePreparation of future teachers for the introduction of inclusive education in the educational space of the new Ukrainian schooluk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nozdrova Oksana Pavlivnа2019.pdf663.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.