Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.contributor.authorПросенюк, Анжела Іванівна-
dc.contributor.authorProsenyuk, Angela Ivanivna-
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгіївна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Alla Georgiіvna-
dc.contributor.authorКавиліна, Ганна Костянтинівна-
dc.contributor.authorKavylina, Ganna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2022-04-12T18:09:08Z-
dc.date.available2022-04-12T18:09:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationRudenko Y. А. / Methodological Support of Professional Activity of Pedagogues upon Preschool Children Remote Studying / Y. А. Rudenko, А. І. Prosenyuk, G. К. Kavylina // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2021. - V. 13, № 4. - Р. 180-194.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14561-
dc.description.abstractThis article is about finding special features of professional pedagogical activity in the process of preschool children remote studying within the new contexts. For that purpose, modern trends of remote education in the system of general education have been studied based on the analysis of scientific psychological and pedagogical literature. The content of methodological support of professional activity of pedagogues upon preschool children remote studying and check of its efficiency in overcoming occurring professional difficulties of pedagogues is definite and grounded. У цій статті йдеться про пошук особливостей професійної педагогічної діяльності в процесі дошкільного закладу дистанційне навчання дітей у нових умовах. З цією метою на основі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури досліджено сучасні тенденції дистанційної освіти в системі загальної освіти. Зміст методичного забезпечення професійної діяльності педагогів при дистанційному навчанні дітей дошкільного віку та перевірці його ефективності у подоланні виникаючих професійних труднощів педагогів є певним і обґрунтованим.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherRomanian Journal for Multidimensional Educationuk
dc.subjectremote studyinguk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectmethodological support of pedagoguesuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectметодичне забезпечення педагогівuk
dc.titleMethodological Support of Professional Activity of Pedagogues upon Preschool Children Remote Studyinguk
dc.title.alternativeМетодичне забезпечення професійної діяльності педагогів при дистанційному навчанні дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021.pdf456.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.