Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14503
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Davidovitch, Nitza | - |
dc.contributor.author | Shadal, Bruria | - |
dc.contributor.author | Давидович, Ніцца | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-08T09:36:17Z | - |
dc.date.available | 2022-04-08T09:36:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Davidovitch N. The self-efficacy of academic students and its contribution to their scholastic achievements / N. Davidovitch // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2019. – Ariel. – Issue №10. – Р. 29-54. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14503 | - |
dc.description.abstract | The study examines the association between students’ self-efficacy and its impact on their scholastic achievements. This association was explored by means of a model developed to investigate the effect of various personal variables, such as students’ motivation and socioeconomic status, as well as institutional variables related to the study environments offered by the academic institution, on advancing students’ learning capabilities and skills and on their academic success. These variables involve efficient organization of learning, nurturing academic literacy, communication between the academic and administrative staff and the students, and computer use at the academic institution, which contribute to students’ scholastic achievements. У статті проаналізовно дослідження, яке виявило зв’язок між самоефективністю студентів та ії вплив на навчальні досягнення. Ця асоціація була досліджена за допомогою моделі, розробленої для дослідження впливу різних особистісних змінних, таких як мотивація та соціально-економічний статус студентів, а також інституційних змінних, пов’язаних із середовищем навчання. Ці змінні передбачають ефективну організацію навчання, виховання академічної грамотності, спілкування між академічним та адміністративним персоналом та студентами, використання комп’ютера в навчальному закладі, що сприяє навчальним досягненням студентів. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | self-efficacy | uk |
dc.subject | scholastic achievements | uk |
dc.subject | effect | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | nurturing academic skills | uk |
dc.subject | самоефективність | uk |
dc.subject | навчальні досягнення | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | виховання академічної грамотності | uk |
dc.title | The self-efficacy of academic students and its contribution to their scholastic achievements | uk |
dc.title.alternative | Самоефективність академічних студентів та її внесок у їхні навчальні досягнення | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Davidovitch Nitza, Shadal Bruria 2019.pdf | 785.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.