Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14502
Назва: | On the concept of practical-orientated teachinglearning process for future teachers of mathematics at institutions of higher education |
Інші назви: | Про концепцію практично-орієнтованого навчального процесу для майбутніх учителів математики вищих навчальних закладів |
Автори: | Чепок, Олег Леонідович Chepok, Oleh Leonidovych Sinyukova, Olena Mykolaivna Синюкова, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | teacher of Mathematics teaching-learning process practicalorientated training institution of higher education institution of general secondary education вчитель математики навчальний процес практичне навчання вищий навчальний заклад заклад середньої освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Chepok О. L. On the concept of practical-orientated teachinglearning process for future teachers of mathematics at institutions of higher education / О. L. Chepok, O. M. Sinyukova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2019. – Ariel. – Issue №10. – Р. 22-28. |
Короткий огляд (реферат): | The author’s concept of the essence of practical-orientated teachinglearning process for future teachers of mathematics at institutions of higher education is represented in the paper. The concept has been created on the base of analyzing the possible directions of organization practical-orientated teachinglearning process in mathematics for students of institutions of secondary education. The idea of representation the practical-oriented teaching-learning process at institutions of higher education as a process of training, directed onto applications of the received knowledge and skills to the subsequent professional activities forms the ground of the concept. For the suggested concept the possible ways of its implementation to the real teaching-learning process are introduced. У роботі представлена авторська концепція сутності практично-орієнтованого процесу навчання майбутніх учителів математики вищих навчальних закладів. Концепція створена на основі аналізу можливих напрямків організації практично-орієнтованого навчального процесу з математики для учнів закладів середньої освіти. Формується ідея представлення практично-орієнтованого процесу навчання у вищих навчальних закладах як процесу навчання, спрямованого на застосування отриманих знань і навичок у подальшій професійній діяльності. підставу концепції. Для запропонованої концепції вводяться можливі шляхи її впровадження в реальний навчальний процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14502 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chepok Oleg, Sinyukova Helena 2019.pdf | 135.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.