Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14443
Title: | Розвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освіти |
Other Titles: | Development of the idea of personality-oriented learning and its implementation in modern school education |
Authors: | Гузик, Н. В. |
Keywords: | гуманістичне навчання вільне виховання природовідповідне виховання особистісно-орієнтоване навчання стилі навчання humanistic education environmentally friendly education learning styles vilʹne vykhovannya free education personality-oriented learning |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Гузик Н. В. Розвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освіти / Н. В. Гузик // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 113-118. |
Abstract: | Скільки існує організоване суспільством виховання молоді, стільки ж не покидає фахівців прагнення зробити його персоніфікованим, тобто справді особистісно орієнтованим. Напрями в розвитку шкільного навчання, розвитку і виховання учнів у своїй основі фактично опирались на особистісно-орієнтовану освіту, визнаючи особистісний інтерес дитини до навчання головним рушієм її успішності за єдиними шкільними програмами. As long as there is a society-organized upbringing of young people, so much does not leave the desire to make professionals personified, that is, truly personality-oriented. The directions in the development of school education, development and upbringing of students were basically based on personality-oriented education, recognizing the child's personal interest in learning as the main driver of his success in the unified school programs. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14443 |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Guzik N. V. 2009.pdf | 118.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.