Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТихопой, О. В.-
dc.date.accessioned2022-04-01T08:30:42Z-
dc.date.available2022-04-01T08:30:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТихопой О. В. Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу / О. В. Тихопой // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 61-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14382-
dc.description.abstractУ статті запропоновано методологічне підґрунтя до вивчення актуального феномену сучасності – сімейного подружнього бізнесу. Наведені основні моделі аналізу проблематики, розроблено та запропоновано зміст системостворюючих факторів дослідження. The article presents some methodological basis for investigating marital family business; characterizes some main approaches and models; substantiates the methodological approach of investigation; points out some main problematic aspects of the psychology of marital family business.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectсімейний подружній бізнесuk
dc.subjectзадоволеність шлюбомuk
dc.subjectзадоволеність працеюuk
dc.subjectmarital family businessuk
dc.subjectmarriage satisfactionuk
dc.subjectlabor satisfactionuk
dc.titleМетодологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесуuk
dc.title.alternativeMethodological preconditions for investigating psychological aspects of marital family businessuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Е.V. Tykhopoy 2009.pdf92.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.