Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14305
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кошлань, Ірина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Koshlan, Iryna Grygorivna | - |
dc.contributor.author | Дерябіна, І. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T09:44:09Z | - |
dc.date.available | 2022-03-29T09:44:09Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Кошлань І. Г. Специфіка комунікативної толерантності у студентів – представників різних типів акцентуацій / І. Г. Кошлань, І. Г. Дерябіна // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 68-71. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14305 | - |
dc.description.abstract | У статті представлені результати емпіричного дослідження специфіки комунікативної толерантності у студентівпедагогів, представників різних типів акцентуацій. The article demonstrates some results of empiric research on specificity of communicative tolerance of students - representatives of different accentuations types. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | комунікативна толерантність | uk |
dc.subject | студенти-педагоги | uk |
dc.subject | різні типи акцентуацій | uk |
dc.subject | communicative tolerance | uk |
dc.subject | students-teachers | uk |
dc.subject | different accentuation types | uk |
dc.title | Специфіка комунікативної толерантності у студентів – представників різних типів акцентуацій | uk |
dc.title.alternative | Specificity of communicative tolerance of students – representatives of different accentuation types | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
I. G. Koshlan, I. G. Deryabina 2009.pdf | 106.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.