Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1430
Title: | Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики |
Other Titles: | Theory and practice of Ukrainian preschool linguo-didactic establishment and development |
Authors: | Котик, Тетяна Миколаївна Kotyk, Tetyana Mykolayivna |
Keywords: | українська дошкільна лінгводидактика теорія обґрунтування змісту навчання теорія керування процесом навчання теорія викладання основ науки структура лінгводидактичної теорії періоди та етапи розвитку Ukrainian preschool–linguo-didactic theory of teaching process managing theory of teaching basis of science periods and phases of development |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Котик, Т. М. Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Миколаївна Котик; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 440 с. |
Abstract: | У дисертації вперше представлено системний, цілісний, науково обґрунтований опис української дошкільної лінгводидактики як наукової галузі; описано й подано як систему методологічні орієнтири її розвитку; побудовано теоретичне уявлення про сучасний стан: її сутність, структуру, характер взаємозв’язків між елементами лінгводидактичної системи, особливості їх функціонування; висвітлено історичні передумови і внутрішні чинники формування структури лінгводидактичної теорії, окреслено й охарактеризовано періоди та етапи її розвитку, зокрема наведено обґрунтування початкової межі становлення української дошкільної лінгводидактики як науки; виявлено й описано традиції, тенденції та закономірності розвитку таких рівнів української дошкільної лінгводидактики, як теорія обґрунтування змісту навчання, теорія керування процесом навчання, теорія викладання основ науки; обґрунтовано перспективи їх подальшого розвитку. Systematic, complete, scientifically analyzed description of Ukrainian preschool linguo-didactic as a scientific branch is represented in this dissertation for the first time; methodological orientations of its development are described as a system; theoretical introduction about its modern condition is formed: its essence , structure, character of interrelations among the elements of linguo-didactic system , peculiarities of their functioning; historical preconditions and inner factors of linguo-didactic theory structure creations are depicted; periods and phases of its development are characterized; basis of the initial border of Ukrainian linguo-didactic as a science is analyzed; traditions, tendencies and regularities of the development of these levels of Ukrainian preschool linguo-didactic have been discovered and described, such as theory of teaching process managing; perspectives of their further development have been analyzed. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1430 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Котик_Т.М .pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.