Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14271
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Луценко, Олена Львівна | - |
dc.contributor.author | Лисак, Катерина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T05:53:02Z | - |
dc.date.available | 2022-03-29T05:53:02Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Луценко О. Л. Питання про зв'язок процесу переносу знань та особливостей когнітивних складових особистості / О. Л. Луценко, К. О. Лисак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 6. –С. 134-138. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14271 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються різні класифікації знань. Дається визначення декларативних і процедурних знань, описуються їхні відмінні риси. Описуються механізми переносу знань. Обговорюється природа когнітивних стилей, розглядається їхня роль у процесі обробки інформації. Приділяється увага глобальному стилю полезалежність/поленезалежність та стилю ригідність/гнучкість пізнавального контролю. Надаються результати пілотажного дослідження зв’язку процесу переносу знань та особливостей когнітивних стилів особистості. Робляться висновки щодо подальшої спрямованості дослідження. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | декларативні та процедурні знання | uk |
dc.subject | когнітивний стиль | uk |
dc.subject | процес переносу знань | uk |
dc.subject | механізм компіляції знань | uk |
dc.title | Питання про зв'язок процесу переносу знань та особливостей когнітивних складових особистості | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lutsenko, Lysak.pdf | 559.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.