Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостенко, Ростислав Валерійович-
dc.contributor.authorKostenko, Rostyslav Valeriyovych-
dc.date.accessioned2019-02-04T12:17:17Z-
dc.date.available2019-02-04T12:17:17Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКостенко, Р. В. Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ростислав Валерійович Костенко; наук. кер. О. М. Яцій; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 291 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1426-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячено проблемі формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Конкретизовано сутність означеного феномена; визначено критерії (інтелектуальний, емоційно-вольовий, мотиваційний, поведінковий) та рівні (високий, достатній, середній, низький) сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії; розроблено комплексну діагностичну методику рівнів сформованості соціальних цінностей, методику формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії. Виявлено педагогічні умови формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії, що сприяють цілеспрямованому та ефективному управлінню цим процесом. Доведено педагогічну доцільність формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано та експериментально перевірено виховні можливості навчального матеріалу з історичних дисциплін. The research deals with the problem of formation of social values of the future teachers of history during vocational training. Specification of socially focused education of the future teachers of history is opened during vocational training. Pedagogical conditions of formation of social values of the future teachers of history which assist purposeful and efficient control of this process are revealed. Pedagogical expediency of formation of social values of the future teachers of history is proved during vocational training. Experimentally up educational opportunities of a teaching material of historical disciplines are grounded and experimentally checked up.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectсоціальні цінностіuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectісторичне мисленняuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителів історіїuk
dc.subjectvaluesuk
dc.subjectsocial valuesuk
dc.subjectvaluable orientationsuk
dc.subjecthistorical thinkinguk
dc.subjectvocational training of the future teachers of historyuk
dc.titleФормування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of social values of the future teachers of history during vocational traininguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костенко.dis.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.