Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14250
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лещенко, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-28T08:48:57Z | - |
dc.date.available | 2022-03-28T08:48:57Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Лещенко Н. А. Аксіологічне спрямування підготовки фахівців дошкільного профілю в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.) / Н. А. Лещенко // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 130-134. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14250 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання професійної підготовки спеціалістів із дошкільного виховання. Увага акцентується на започаткуванні ціннісних основ формування вихователя в навчальних закладах України середини ХІХ – початку ХХ ст. The article covers some question of professional training of specialists in pre-school education. Attention is paid to the origin of value bases in forming a pre-school teacher of Ukrainian educational institutions in the mid ХІХ – at the beginning of the ХХ century. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | фахова підготовка вихователя | uk |
dc.subject | аксіосфера педагога | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | professional training of pre-school teacher | uk |
dc.subject | teacher’s value sphere | uk |
dc.subject | values | uk |
dc.title | Аксіологічне спрямування підготовки фахівців дошкільного профілю в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.) | uk |
dc.title.alternative | Axiological trend in training specialists in pre-school education in ukraine (from the mid xix to the beginning of the XX c.) | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
N. A. Leshchenko 2009f.pdf | 93.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.