Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14236
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Копіца, Євгенія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Kopitsa, Yevgenia Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-28T07:59:17Z | - |
dc.date.available | 2022-03-28T07:59:17Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Копіца Є. П. Аналіз термінологічних номінантів: шлях оптимізації навчального процесу з латинської мови / Є. П. Копіца // // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 105-107. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14236 | - |
dc.description.abstract | У статті подано способи і продуктивні моделі термінологічного словотворення в процесі збагачення словникового запасу студентів. Наведено приклади внутрішньої форми медичних термінів. Автор розглядає ефективні методи вивчення і швидкого засвоєння медичної термінології. The article presents some ways and productive models of terminological word-formation in the process of enlarging students’ vocabulary. It gives the inner form of medicine terms. The author analyzes some effective methods of learning and quick mastering medicine terminology. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | термін | uk |
dc.subject | термінологія | uk |
dc.subject | терміноелементи | uk |
dc.subject | термінотворення | uk |
dc.subject | term | uk |
dc.subject | terminological elements | uk |
dc.subject | term-formation | uk |
dc.subject | terminology | uk |
dc.title | Аналіз термінологічних номінантів: шлях оптимізації навчального процесу з латинської мови. | uk |
dc.title.alternative | Аnalysis of terminological nominants – a way of optimizing latin studies | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ye. P. Kopytsa 2009.pdf | 78.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.