Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2022-03-25T09:08:22Z-
dc.date.available2022-03-25T09:08:22Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДолинський Б. Т. Роль фізичної культури у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / Б. Т. Долинський // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 62-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14216-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні підходи до проблеми організації освіти в галузі збереження і зміцнення здоров’я, акцентується увага на ролі фізичної культури в навчально-виховному процесі вищої школи для підготовки майбутніх учителів початкових класів до здійснення такої діяльності в роботі з молодшими школярами. The article analyzes different approaches to the problem of organizing education in the sphere of health safekeeping and improving, attention paid to the role of physical culture in terms of high school education for training future teachers of primary тschool for organizing such activity with junior pupils.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectфізичне виховання,uk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectздоровий образ життяuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectphysical e physical educationuk
dc.subjectphysical cultureuk
dc.subjecthealthy life styleuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.titleРоль фізичної культури у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школиuk
dc.title.alternativeThe role of physical culture in professional training of primary school teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky Borys Tymofiyovych 2009.pdf91.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.