Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Т. П.-
dc.date.accessioned2022-03-24T14:41:51Z-
dc.date.available2022-03-24T14:41:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГолуб Т. П. Компетентність студентів як системний показник якості вищої технічної освіти / Т. П. Голуб // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 45-49.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14199-
dc.description.abstractНові підходи до проблеми якості освіти вступають у суперечність з переважною в сучасній вищій школі традиційною дискретно-дисциплінарною моделлю реалізації її змісту. Якість виступає універсальним метафактором, актуалізуючи інтеграцію існуючих підходів парадигмального та часнопредметного знання в єдине ціле. Найактуальнішим і найбільш значущим системним показником якості вищої технічної освіти є компетентність майбутніх спеціалістів. New approaches to studying the quality of education contradict traditional discrete-disciplinary model of its contents realization which is widely spread in modern high school education. The quality is a universal metafactor actualizing integration of existing approaches of paradigmal and private subject knowledge into a whole unit. The most actual and meaningful system indicator of the quality of higher technical education is prospective specialists’ competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectосвітня парадигмаuk
dc.subjectособистісний смислuk
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk
dc.subjectпродуктивність навчанняuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectрозвиток особистостіuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectсистема освітиuk
dc.subjectуправління якістюuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjecthigh educationuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectpersonality oriented approachuk
dc.subjectpersonal senseuk
dc.subjecteducational paradigmuk
dc.subjecteducational efficiencyuk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjectpersonal developmentuk
dc.subjectself-developmentuk
dc.subjectmanagement of the qualityuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.subjecteducational systemuk
dc.titleКомпетентність студентів як системний показник якості вищої технічної освітиuk
dc.title.alternativeStudents’ competence as a system indicator of the quality of higher technical educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T.P. Golub 2009.pdf101.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.