Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14199
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голуб, Т. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T14:41:51Z | - |
dc.date.available | 2022-03-24T14:41:51Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Голуб Т. П. Компетентність студентів як системний показник якості вищої технічної освіти / Т. П. Голуб // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 45-49. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14199 | - |
dc.description.abstract | Нові підходи до проблеми якості освіти вступають у суперечність з переважною в сучасній вищій школі традиційною дискретно-дисциплінарною моделлю реалізації її змісту. Якість виступає універсальним метафактором, актуалізуючи інтеграцію існуючих підходів парадигмального та часнопредметного знання в єдине ціле. Найактуальнішим і найбільш значущим системним показником якості вищої технічної освіти є компетентність майбутніх спеціалістів. New approaches to studying the quality of education contradict traditional discrete-disciplinary model of its contents realization which is widely spread in modern high school education. The quality is a universal metafactor actualizing integration of existing approaches of paradigmal and private subject knowledge into a whole unit. The most actual and meaningful system indicator of the quality of higher technical education is prospective specialists’ competence. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | освітня парадигма | uk |
dc.subject | особистісний смисл | uk |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk |
dc.subject | продуктивність навчання | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | розвиток особистості | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | система освіти | uk |
dc.subject | управління якістю | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.subject | high education | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | personality oriented approach | uk |
dc.subject | personal sense | uk |
dc.subject | educational paradigm | uk |
dc.subject | educational efficiency | uk |
dc.subject | professional education | uk |
dc.subject | personal development | uk |
dc.subject | self-development | uk |
dc.subject | management of the quality | uk |
dc.subject | quality of education | uk |
dc.subject | educational system | uk |
dc.title | Компетентність студентів як системний показник якості вищої технічної освіти | uk |
dc.title.alternative | Students’ competence as a system indicator of the quality of higher technical education | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
T.P. Golub 2009.pdf | 101.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.