Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14198
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гладкова, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T13:06:19Z | - |
dc.date.available | 2022-03-24T13:06:19Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Гладкова В. М. Оцінювання якості професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Гладкова // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 42-45. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14198 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто творчу готовність майбутнього фахівця як критерій якості його професійної підготовки. Запропоновано інваріантну модель ідеалізованого результату, яка базується на акмеологічних принципах. The article considers creative readiness of a prospective specialist as a criterion of the level of his professional training. Theauthor elaborates an invariant model of an idealized result based on acmeological principles. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | майбутній фахівець | uk |
dc.subject | акмеологічний моніторинг | uk |
dc.subject | якість професійної підготовки | uk |
dc.subject | критерії якості | uk |
dc.subject | творча готовність | uk |
dc.subject | prospective specialist | uk |
dc.subject | acmeological monitorings | uk |
dc.subject | the level of professional training | uk |
dc.subject | criteria of the level | uk |
dc.subject | creative readines | uk |
dc.title | Оцінювання якості професійної підготовки майбутніх фахівців | uk |
dc.title.alternative | Assessment of the level of prospective specialists’ professional readiness | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V.N. Gladkova 2009.pdf | 93.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.