Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14169
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романова, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-23T18:14:09Z | - |
dc.date.available | 2022-03-23T18:14:09Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Романова В. С. Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів / В. С. Романова // // Наука і освіта. – 2009. – №5. – С. 140-145. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14169 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню ролі емоційного інтелекту учасників групового процесу та його впливу на соціальні взаємодії членів групи. Визначаються складові емоційного інтелекту (емоційна компетентність, самоконтроль проявів емоційного життя, самоусвідомлення власних емоцій, мотивація. The article reveals the role of emotional intelligence of participants of group process and its influence on social interaction of group members. The author ascertains constituents of emotional intelligence (emotional competence, self-control of emotional life displaying, consciousness of own emotions, motivation). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | емпатія | uk |
dc.subject | самоусвідомлення емоцій | uk |
dc.subject | самоконтроль | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | empathy | uk |
dc.subject | consciousness of emotions | uk |
dc.subject | self-control | uk |
dc.title | Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів | uk |
dc.title.alternative | Structural and dynamic features of students’ value orientations | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V. S. Romanova 2009.pdf | 125.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.