Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14151
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Ємельянова, Дар’я Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-23T09:45:23Z | - |
dc.date.available | 2022-03-23T09:45:23Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Ємельянова Д. В. Психолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання / Д. В. Ємельянова // Наука і освіта. – 2009. – №5. – С. 59-64. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14151 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто психолого-педагогічний аспект проблеми формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання. Розроблено багатокомпонентну структуру готовності, що дозволяє використати самостійну роботу як поліфакторний процес, що сприяє розвитку навчальнопізнавальних здібностей і особистості студента як майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. The article analyzes some psychological and pedagogical aspects of the problem of forming readiness for independent work of future humanities teachers in terms of the credit-based modular education. It demonstrates an elaborated multicomponent structure of readiness, which allows using independent work as a multifactor process providing development of cognitive capabilities and personality of a student as a future humanities teacher. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | the credit-based system | uk |
dc.subject | independent work | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.title | Психолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання | uk |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical aspect of forming readiness for independent work of future humanities teachers in terms of the credit-based modular education | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
D. V. Yemelyanova 2009.pdf | 117.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.