Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пастир, Ю. І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-22T11:08:08Z | - |
dc.date.available | 2022-03-22T11:08:08Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Пастир Ю. І. До проблеми підготовки майбутнього вчителя до спрямування процесу соціалізації молодших школярів / Ю. І. Пастир // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 120-123. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14125 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлені деякі підходи до вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя до спрямування процесу соціалізації молодших школярів, конкретизовано структурно-компонентний склад готовності майбутнього вчителя у вищій школі в означеному аспекті діяльності. The article considers some approaches to improvingprofessional training of future teacher for direction of the process of junior schoolchildren’s socialization. It specifies structural and component composition of future teacher’s readiness at higher school in certain aspects of activity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | професійна підготовка майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | professional training of future teacher | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.title | До проблеми підготовки майбутнього вчителя до спрямування процесу соціалізації молодших школярів | uk |
dc.title.alternative | Some aspects of training future teacher for direction of the process of junior schoolchildren’s socialization | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yu.I. Pastyr 2009.pdf | 106.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.