Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14105| Назва: | Особливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мови |
| Автори: | Ростомова, Лада Миколаївна |
| Ключові слова: | роль спонтанність рольова поведінка рольової метод навчання іноземної мови творчість |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Ростомова Л. М. Особливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мови / Л. М. Ростомова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 113-116. |
| Короткий огляд (реферат): | Теорія ролей, розроблена в соціальній психології та психології особистості, мають велике значення для практики навчання, у тому числі іноземним мовам. Проте деякі студенти відчувають дискомфорт при участі в навчально-рольових іграх, вони їм більше шкодять, ніж допомагають. Тому при використанні навчально-рольових ігор необхідно застосовувати індивідуальний підхід, допоміжні вправи, які виявляють прийнятність рольової поведінки для конкретного студента й допомагають йому розкритися. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14105 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Rostomova.pdf | 565.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.