Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОліяр, Марія Петрівна-
dc.contributor.authorOliyar, Maria Petrivna-
dc.date.accessioned2022-03-22T07:25:12Z-
dc.date.available2022-03-22T07:25:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОліяр М. Культурологічний підхід у дослідженні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. Оліяр // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 56-61.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14090-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення культурологічного підходу в реалізації гуманістичної парадигми сучасної професійно-педагогічної освіти. Розкрито теоретичні засади використання культурологічного підходу в процесі формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectпедагогічна культура вчителяuk
dc.subjectкомунікативно-стратегічна компетентність учителя початкової школиuk
dc.titleКультурологічний підхід у дослідженні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oliar.pdf578.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.