Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14054
Title: | Рівні сформованості мотиваційно-аксіологічного і етично-психологічного компонентів професійно-педагогічної готовності майбутніх фахівців з фізичної культури |
Other Titles: | Levels of formation of motivational-axiological and ethical-psychological components of professional and pedagogical readiness of future specialists in physical culture |
Authors: | Джуринський, Петро Борисович Dzhurynskii, Petro Borysovych |
Keywords: | мотиваційно-аксіологічний та етично-психологічний компоненти, професійно-педагогічна готовність фізкультурно-оздоровчі заняття motivational-axiologic and ethical-psychological components health improving PT classes professional pedagogical readiness профессионально-педагогическая готовность |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Джуринський П. Б. Рівні сформованості мотиваційно-аксіологічного і етично-психологічного компонентів професійно-педагогічної готовності майбутніх фахівців з фізичної культури / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 85-90. |
Abstract: | Виявлено особливості мотиваційно-аксіологічного і етично-психологічного компонентів у структурі готовності майбутніх фахівців з фізичної культури, їх рівні сформованості в процесі експериментальної дії. Доведено ефективність дослідно-експериментальної роботи. The article presents some peculiarities of the motivational-axiologic and ethical-psychological components in the structure of readiness of future PT professionals, the levels of development of these components in the process of experimental research. The author demonstrates effectiveness of the experimental work held. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14054 |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dzhurynskii Petro Borysovych 2009.pdf.pdf | 114.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.