Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13972
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євдокімова, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-15T13:10:51Z | - |
dc.date.available | 2022-03-15T13:10:51Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Євдокімова О. О. Соціально-психологічні особливості студентського віку та їх урахування в системі психологічного супроводу / О. О. Євдокімова // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 52-57. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13972 | - |
dc.description.abstract | Основний зміст розвитку у юнацькому віці полягає в становленні властивостей і якостей особистості в складній системі її функціональних зв'язків і відносин на етапі дорослішання. В центрі уваги перебувають не лише змістовні і результативні моменти розвитку особистості (становлення свідомості і самосвідомості, особистісне і професійне самовизначення), але важливого значення набуває розкриття структур і механізмів процесу розвитку особистості, що забезпечують перетворення сукупності психічних елементів в інтегровані властивості і якості особистості. The fundamental feature of adolescents’ development is formation of personal characteristics and qualities in the complicated system of functional links and relations on the stage of adolescence. The focus of attention is substantive and effective stages of personal development (formation of consciousness and self-consciousness, personal and professional self-determination), as well as disclosure of structures and mechanisms of personal development, providing transformation of psychological elements into integrated properties and qualities of the person | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | юнацька криза | uk |
dc.subject | психологічний супровід. | uk |
dc.subject | самовизначення | uk |
dc.subject | адаптивні здібності | uk |
dc.subject | психологічний інфантилізм | uk |
dc.subject | доросла ідентичність | uk |
dc.subject | adolescent crisis | uk |
dc.subject | psychological support | uk |
dc.subject | self-determination | uk |
dc.subject | adaptive capacities | uk |
dc.subject | psychological infantilism | uk |
dc.subject | adult identity | uk |
dc.title | Соціально-психологічні особливості студентського віку та їх урахування в системі психологічного супроводу | uk |
dc.title.alternative | Socio-psychological features of student age and their consideration in the system of psychological suppor | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Evdokimova 2009.pdf | 111.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.