Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-03-07T16:27:46Z-
dc.date.available2022-03-07T16:27:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБогуш А. М. Трансформація педагогічної парадигми В.О. Сухомлинського в методиці виховання дітей дошкільного віку / А. М. Богуш // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 62-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13888-
dc.description.abstractУ статті класифіковано педагогічні концепти В.О. Сухомлинського, а саме: дитиноцентризм, культурологічний, природодоцільний, лінгводидактичний, родинновиховний концепти, які були трансформовані в методику і практику дошкільного виховання. The article classifies pedagogical concepts of V.O. Sukhomlinsky, namely: child-centeredness, culturological, natural, linguistic-didactic, family-educational concepts that have been transformed into methods and practices of preschool education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectтрансформаціяuk
dc.subjectпедагогічна парадигмаuk
dc.subjectВ. О. Сухомлинськийuk
dc.subjectконцептиuk
dc.subjecttransformationuk
dc.subjectpedagogical paradigmuk
dc.subjectV. O. Sukhomlinskyuk
dc.subjectconceptsuk
dc.titleТрансформація педагогічної парадигми В.О. Сухомлинського в методиці виховання дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeransformation of the pedagogical paradigm VO Sukhomlinsky in the method of educating preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вohush Alla Mykhailivna 2010.pdf77.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.